lite ro..

Tar mig lite tid o sätter mig här en stund.

Försökt ha tagit de lite lugnt idag, var en del flängande innan men nu så. pojkarna är ute o fixar me den nya båten som de hämta igår, en som ska gå något fortare ja än den andra! så jag passar på nu, lugn o ro.
Hela tiden är de något som ska göras, ska kanske tagga ner en bit men är man en rastlös mänska så är de lättare sagt än gjort !

Var hundvakt i helgen, s skulle va i göteborg o Argus var helt överlycklig över att hans lilla tjej va här :)
Fick städa hela huset igår efter de rusat runt så de fick de va ute i hundgården som snutte byggt ! min händiga lilla man♥
Städa även min bil igår, det behövdes ja! fick faktiskt en himla massa gjort igår.

Nu kallade tv:n på mig, tjing!



Han börjar nog bli lite stor min lilla fis !



 

Lillfisen med sin tjej effy.



Hej !





Jordgubbar o m m m Godingar !



Kommentarer
Postat av: ellinor

najs.. vi ses snart =)

2010-05-27 @ 07:57:19
URL: http://ellinorlindgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0