renovering !


Stökigt o grejer överallt just nu, Fan vad jag hatar de.. Bygg gubben har rivit ut hela badrummet men nu börjar lite väggar komma på plats så de börjas nog me kaklet i helgen :)
Ska bli så skönt när de e färdigt, nya grejer, värmegolv o allt. Det kommer gå en massa pengar men de kommer helt klart va värt de o det behövdes !

Han o snutte byggde ny grind också o en del av staketet förra veckan, lika bra så inte lillfisen får för sig att smita ut när han blir större. Ska försöka fixa resten av staketet över påskhelgen.

Börjar närma sig utställning igen så ska iväg senare o ringträna lillfisen lite efter jag o snutte vatt o kollat grejer .
O imorrn blir de läkarbesök igen... Vf jag alltid som drabbas ?!


Vf tro en massa skit ? bara lägg ner ist, de bara handla om att avundsjuka, att man har något som de andra saknar! tänk på de ni har ist o va nöjda me de ! Bry er inte om andras. Jag har iaf aldrig haft de bättre!
L♥







Kommentarer
Postat av: Katja

Så sant så.. Hoppas det blir bra med staketet sen då :) (jag har slutat blogga) Kram

2010-03-18 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0