Dryg dag.


Lite i början av veckan o denna dag vill bara gå långsamt. iaf på jobbet.

Trött. Just nu är det att man kommer hem från jobbet, gör sina rutiner o sen sova. lillfisen ska tränas o ut sen diska, tvätta m.m. råkar man sätta sig vid tv är det lätt att man slumrar till ist. Man längtar redan tills nästa helg på söndan. Detta jäkla väder, det är roligt med snö men de saltet de lägger på vägarna gillar jag inte. Inte roligt o få in de på golven o jag har inte åtta armar !?
Kanske ett tag till men tiden går fort o jag undrar hur de blir?!  Jag hoppas.

Onsdag imorrn, en dag närmare helg o kalas på torsdag hos syster som fyller år o mor nästa vecka.
hitta present kanske ?

duschen nu, in o handla sen ut me lillfisen. 


                                                                        bebis♥





Kommentarer
Postat av: elle

han är inte lillfisen längre, han har ju blivit ganska så stor :) ush och fy för allt salt man drar vi.. du får kanske skaffa dig några armar till ? : )

2010-01-21 @ 07:51:19
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0