tisdag!


En sleten dag, vatt så jäkla trött. O de bara snöar men som jag sa, grannen får de.

Kom hem till en liten glad hund, tyckte han var lite extra fjäskig så ana att de kunde va nånting, o ja. Inne på golvet låg min stackars lilla plattång o hel var den knappast. Ja den hade han letat upp konstigt nog.
Inget att gnälla över, kan inte bli sur på honom o jag har ju den gamle så länge tänkte jag.
Men min älskade man överraskade mig med en ny när han kom hem haha, fick va en sen hjärtansdag present :'*  - all kärlek till honom♥
Ja de är roliga de små liven.

Var ju det här hjärtans dag i söndes, började me hundkurs på morronen teori o lite annat. Var kul o träffa alla igen o de nya. Sedan blev de stallet med emma o de va trevligt. Har verkligen saknat de så nu börjas det igen :)
Blev sedan en mysig kväll med mina två pojkar.
Argus lilla flickvän var även här o hälsa på igår o han var så lycklig över de ;) haha.

Men nu är de dags för kvällsrunda.








Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå.. snällt av ludde att köpa en ny =)

2010-02-17 @ 14:12:34
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0