1 dec

Åh åh vad jag älskar när det kommer mkt snö ! ska de snöa får de minsann komma en del också. Men tkr de e lite för kallt ibland. Älskar att julen närmar sig, mysigt.
*tjuvstartade med lussekatter o glögg för säkert två veckor sedan ;)

Varit en riktigt seg dag, har segat framför tv:n efter jobbet tills gubben kom hem , fick inom o handla också innan och stack inom ren hud o hämta mina hudprodukter där jag även va igår o gjorde ansiktsbehandling, skönt va de, vaxa även ögon brynen lite. kändes så klart i plånboken men värt de. Fixade även naglarna igår så de är fina igen.
Vill bara ha helg nu, behöver verkligen lite sovmorron, blir nog en runda på stan också sen jobb hela söndagen. 

Känner ögonlocken börjar bli lite tunga så jag säger god natt så länge.



Kommentarer
Postat av: Katja

Jag har lösen på min blogg nu .. kul att se att du skriver lite igen :D Stor vovven blivit nu :D

2010-12-03 @ 19:30:59
URL: http://jaggerdetensistachans.blogg.se/
Postat av: Markus

Det var då inte mycket som händer här. O du som tyckte jag skulle in o kolla.

2010-12-19 @ 20:21:06
Postat av: Markus

Det var då inte mycket som händer här. O du som tyckte jag skulle in o kolla.

2010-12-19 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0