valborg !


Ska detta skitväder vara hela dan ? det får inte regna ikv, de får inte de !

Helg igen, denna veckan har jag knappt hunnit me men det har hänt roliga saker ! kan inte avslöja men så härligt iaf.
nästan en vecka sen vi var i tyskland nu, upp 2 på natten uhh men de va trevligt, valborg räddat haha! Blev en hel del men det blir nog snart en tripp dit igen ;)

Imorrn firar snutte o jag 2 år tsm!
Tiden har gått så fort. Jag älskar dig så himla mkt, du e de bästa och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, L♥

Blir en vända t jobbet igen o fixa en grej sen till stallet! (uhh träningsvärk!)
Ha en bra valborg för de ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: katja

grattis på er 2 års dag :D

2010-04-30 @ 15:46:16
Postat av: ronja

tack :D

2010-05-01 @ 16:10:59
Postat av: Anonym

hemliga ronja ! grattis på 2-års dagen.

2010-05-02 @ 13:29:31
URL: http://ellinorlindgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0