något kallt ..


yes det är de, och jag höll på att frysa röven av mig när jag kom ut imorse, 2-3 grader varmt ute och jag fick minsann skrapa rutorna me "/ har inte riktigt fått in i skallen att de ska börja bli kallare men det fick jag känna på imorse, att det är höst nu för imorrn är det oktober redan ! det va ju sommar precis ?!
men ja, kan va rätt mysigt också, mörka kvällar inomhus med filt, varm oboy o min snutte ! kan inte bli bättre.
snart kan man börja längta till våren. .

helgen som gick var trevlig, fredagsmys sen suppekväll i lördes, trevligt sommaravslut som sedan slutade i stan. o trött va jag när jag kom hem nån gång..
inga bilder då jag inte fått tbx min tele :( blir inga roliga me den jag har för tillfället.
men kan alltid höra me paparazzin där hemma.^^


idag ska det bara va lugnt då jag knappt vatt hemma, var även hos frissan i måndes, nöjd :) har även ny färg i ! köpte me medel hem som skyddar håret mot värmen vid plattning,( skulle jag gjort för längesen egentligen) mkt bra o ska användas !

ska vila upp mig sen kanske börja planera lite.
på tisdag fyller jag år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0