ännu ett år..


som gått, började kanske inte helt så bra men slutade iaf väldigt bra :)

Jul redan över, nyår imorrn. Snart allvar igen.
Dessa dagar har inte gått så fort o förskylningen har inte gjort de bättre, men den har gett me sig lite nu. varit inne på mellandagsrean o shoppat lite, hittade äntligen lite byxor o annat smått o gott. 
Lilleman var med i stan i dag, var även inom djuraffären o köpte en gottepåse till han, ligger nu belåten här brevid mig och sover, drömmer sig nog bort då benen går upp o ner haha.
Han blir bara större o större, växer nog i sina öron me snart ;)

 - julen var trevlig, fick de jag önskade mig ! var o hämta min julklapp från snutte i veckan. en systemkamera :) La pengar på den sj me , tyckte de skulle bli lite för dyr present annars. Min snutte e bäst han♥
Trött efter allt farande idag o förskylning på de, Hade behövt städa lite nu innan läggdags lr ja, de får kanske vänta tills imorrn.
blir nyårsfest här hemma, blir nog trevligt detta o snutte får va kvällens kock ;)

Gott nytt år på er !
                                            




Kommentarer
Postat av: Katja

Han är sjukt söt lilla vovven!! Älskar hans öron!!

2009-12-31 @ 16:09:06
URL: http://attja.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott nytt år!!!

2010-01-01 @ 13:15:56
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0